Publicat de: maricu13 | Septembrie 1, 2008

Telegrafic

Saptamina care a trecut este prima in care am alergat in fiecare zi. Sapte zile, 70 de km. Am vrut sa si recuperez o saptamina de inactivitate, dar am avut nevoie si sa ma obosesc fizic pentru a rezista „maruntisurilor” vietii.

Pentru prima data, am alergat (vineri – duminica) pe stadionul din Curtea de Arges, pe o pista de beton sau – alternativ – pe un gazon ars de soare, de fapt un pamint bine batatorit. Aerul tare, un cer limpede sprijinit pe dealuri impadurite, crestele Fagarasului in zare, toate au contribuit la o senzatie de bucurie in timpul alergatului.

In rest, e oficial ca Maratonul Piatra Craiului va avea loc pe 4 octombrie. Detalii aici. Din punctul meu de vedere, ramine o cursa extrem de frumoasa, dificila, pe care imi doresc sa o alerg in fiecare an.
Pe 5 octombrie ar fi Crosul Loteriei Nationale. Iar pe 19 octombrie, e maratonul de la Toronto. Evident, o sa alerg dupa doi iepuri, dar ma tenteaza sa incerc sa ii prind pe toti trei.

Lasă un răspuns

Categorii

